Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's Beep World . Click ; Dashboard | +Follow
assalammualaikum ,

bismillahhirrahmanirrahim (= , mari mulakan membace blogger saya kali nie . mybe kli neyh agak sedih tp apa punyg jadi , aku terima nan tabah (=

"iejam" to laa name yg salu aku pangel dea <3 stat kenal mase aku di bangku skola lagy >.<" baekkk sgtsgt oangnye . koang naa tahuuu nape aku katekan dea baekk ? hmm -.- bkn jeh baekk . penyayang jugak oangnye n sgtsgt taa berkire oangnye (= love ur style <3 mari bace storymorry neyh ! dari mule kami kenal smpai laa kami berpisah ):




detik perkenalan bermulaa (= ! mase tu aku form 2 . hewhew , nga darah panas so agak gedik laa . time uh aku stay kat apartment cemara . tempat uh kat kajang utama laaa sayangsss . rutin harian aku , mandi kolam until senja . then ada sato petang to , aku nga syok main mainmain lompat . aku tgk rmai mamatmamat datang ke kolam renang uh . aaahhh ! taa heran laaa . still buad dunno . then mlm aku salu lepak lua rumaa dgn membe apartment aku or lbih d'kenali as ex-boyfie aku . laaaa ! mamat neyh asal jiwang sgt ?? dok dpn berenda sambil main gitar . lau daaa mlm , oang main gitar memang nice bunyi nye (= okayy , best sorenye . n dr situ laa kami kenal . salu jumpe dlm deam n ade satu kisah yg memisahkn kami .

taa sabaa na tahuu ? okayy , naa btau laaa neyh ! hmm . iejam mintk picha aku so aku naa bagy laaa . tp aku taa gy jumpe dea .a ku juz pas pada adet aku tok bgy . ape ? murahan ? eh tak laa lol ! dea kate muke aku same nan ex dea . bile tgk dlm phone dea , yeahh memang samee gilo ! hewhew . time neyh laaa picha salaa pas . adet aku terbgy pada kwn dea . yeahh ! moreee ensem than iejam (= awesome laaaa . time uh laaa alu rapat nan membe dea n lastly naik taraf coup . okayy , na talk bout iejam jeh n bkn si mamat poyo uh . HAHA ! kami daa coup tok half year n then break off . the reasons is he unfaithful ! awek dea text aku n maki bgai . helo , aku taa suke gado sal laki laaa .aamek laaa ! hihi .

lpas aku daa tade pape nan membe dea , bru aku perasan . eh ! asal iejam daa lame taa contact aku eh ? sgtsgt lame ! mybe dlm setgh taon lpas tu bru dea contact aku . alasan dea , "kau milik oang , buad ape naa gagu kau kn" . okayy fine ! taa suke ayat dea "aku taa ensem cam s****** to, aku paam laaa"! hmm -.-" tapee laa aku sabaa . tp time uh aku ade plakk bf laen tp dea taa pena tahuu . dea salu text aku n buad aku gelak . haha . wktu aku sedih , bnde plg dea suke buad petik gitar (= even kami jauh . taa lar jauh sgt antre KL nan Kajang neyh kan ? tp ntah laaaa kan. dea salu anta voice mail . sgtsgt byk lgu yg dea anta . even dpt dgr jap jeh , aku daa ase puas aty . terubat laa rindu neyh . lamelame , dea keje n aku skola . aku sgtsgt bzy nan life aku . so , taa contct daa . n wktu to , lost contact coz aku tukaa numb n taa engat numb dea . so , aku bia laaa .

wktu aku form 5 , aku dpt pangelan dr ex aku . laaa , ape dea naa neyh ? adoi ! semak .
perbualan kami:

aku : hello ! nape ?
die : aku naa kau laa !
aku : HAHAHA , lawak laaa eh ? (gelak jahat)
die : aku siyes . kau ade bf taa ?
aku : ade tp bru jeh ptos . (acuh ta acuh)
die : bolee laa masok line neyh  . HAHA !
aku : aku tanak . ape kau naaa ? jgn buang mase aku !
die : kau engat lagy iejam taa ?
aku : engat ! eh , mane dea eh ? lame taa nmpak . tetbe lost contact doeww .
die : huh ! neyh aku col kau neyh . dea suro aku jage kau lelok .
aku : asal plakk ? aku taa ingin nan kau laa playboy !
die : japjap ! kgn letak phone lagy . aku ade bnde naa btau kau .
aku : ape bnde ?
die : petang tdy , iejam incident wktu balek dr keje.
aku : huh ! so , skg dea kat mane ? dea okayy taa ?
die : zizie (neyh name lame aku) . dea daa pegi tinggalkn kite . arwah akn d'kebumikan esok ary .
aku : kau tipu ! tipu ! bodoh ! jgn naa gurau laaa .
.................................................................................end..........................................................................

Ya Allah , dugaan apakah ini ? iejam , nape kau pergi tinggalkn aku lepas daa lame kau taa contact aku ? kau tahuu kan aku mencarik kau . kau kate naa jd milik aku lepas aku hbs study coz kau dgn aku saling memahami n saling meminati ? ya Allah ! kau ampuni laaa dose arwah dan tempatkan laaa dea d'tempat oang yg kau sayangi .

iejam , aku sedeyh kau pegi mcm neyh jeh . aku jato ke lantai lpas dgr brite neyh ! ape neyh sume ? aku tahuu takdir tp kau tahuu ape yg aku rase skg ? aku mengharapkn hubungan kite . kau buad aku m'harap dr aku form 2 ! aku masih nanges teringatkn kau even kite daa lame taa contct . sukar tok aku terima kenyataan ni. lepas kau pegi , aku duduk sendirian . aku cube mainkn nada gitar kau wlupon aku taa bape tahuu . aku nadakn dgn linangan airmate . nape nape ? aku taa mmpu lopekn kau . kau lain dr yg lain . kau kate kau akn tggu aku hbs study , coz tanak ganggu study aku n ternyate kau mmg still setia tggu tp Tuhan lebih sayangss kau )': kau pegi tanpe sebarang signal . smpai skg , aku tetap taa mmpu lopekn kau . kau salu buad aku hepy nan gurau senda kau , petikkan gitar kau buad aku senyum nan sndri n layanan kau buad aku sgtsgt hepy . aku engat lagy wktu kau dtg kajang , kite kua g wayang main game n karoke . HAHA , kau cbe spend time kau nan aku tp aku taa pena sangke tu adelah hari terakhir kite together .

lacasandra beep: walaupun kau daa pegi , aku tetap rase kau masih d'cnie . masih bersama aku . aku rindu bunyi petikn gitar kau , rindu suara manje kau , rindu gurauan kau n mcmmcm lagy . tp plg aku suke , 4 taon kite berkwn kau taa pena touch aku even salam pum taa pena . iejam , aku masih mengharap pada kau . aku masih harapkn hubungan kite . maapkan aku )': msh taa meredhai kepergian kau ! thanks krn telah menjage aku n telah pergi lpas harapan segunung kau berikan .

Al-Fatihah buad arwah )':  . . . . . .



Posted at 10:48 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hiii brahhh . Its me Beep . This is my new skin .

Super Hero
my superbb duperbb hero , i love you babyy

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Re-edit by : Cat Muahaha
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -