Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's Beep World . Click ; Dashboard | +Follow
kejadian incident petang tdi )':
assalammualaikum,

"maafkan aku", to jeh yg mampu aku katakan weyh )': disebabkn aku , kau yg teruk . if aku taa minta naa kua ke pekan tdy , mesti neyh sume taa akn berlaku kan ? kau laa kawan aku , kau laa sahabat aku )': sumpaaaa weyh , aku bersalah sgtsgt kat kau ! aku hope sgt kau okayy . sory if aku jeritjerit tepi jalan tdy . kau tahuuu kan nape ? sbb aku taa sanggup tgk darah yg ngalir kat kaki kau to weyh ! sgtsgt ngerikan aku tp kau still bole kate "weyh rileks laaaa , aku okayy !" tp aku tahuuu kau nga tahan sakit kaki kau . aku taa dpt tido engatkn kaki kau uhhh . maafkan kau ? hurm )':

kisah kejadian :

dlm pkul 2 lbey kami kua sesama naik moto . time uh cm pelik gak , taa penapena mintk izin naa kua umaa tetbe mintk izin kat ayh tadi . mybe sbb kua naik moto nan kwn kan ? so , mesti mintk izin . dlm perjalanan naa ke pekan uhh , sumenye terjadi . tatau laa sala kami or salaa pemandu kete storm uhh . citenye cm neyh , mbe naa pecut kete storm coz dea asek main break jeh . smpai sato simpang mmbe nga pecut then kete uh suddenly tos masok kiri tanpe bg signal . sebelah kiri aku lonkang besar , depan  aku kete nga benti n belakang pum kete nga pecut laju . mmbe aku terpakse pijak tayar kete storm uh tok tolak moto dr masok bwah tayar kete uh . aku memang daa pk bia aku jeh yg tercampak coz mmg terok kete uh main belok jeh kan ? tp seb baek mmbe aku pndai kawal so kete to benti n mmbe aku tos tarik kaki dea dr tayar .

Ya Allah , kau kuatkan laa semangat aku . lepas jeh dea tarik kaki , memang kuku kaki daa cabut then break bwah daaa ke dlm then plg ngeri darah ngalir byk sgt . then dea soh aku bwak moto , okayy dgn terketarnye pum aku bwak laa moto dea . Syukur Alhamdulilahh kami berdua ade kesempatan idop lagy . kete uh bole blahh m uh jeh . 

aku sdeyh weyh ! dea asek taye aku okayy keh taa , aku okayy keh taa . then aku jwb okayyokayy . kau yg teruk n bkn aku weyh ! aku rase bersalaa sgtsgt aa kat kau . kau sangop samatkan aku dr kite due masok bwah tayar kete uh kan ? kau kate ape "aku naa kwn aku samat , bia aku jeh teruk" . kau tahuu taa ayat kau neyh buad aku nangis ?? aku bersalah weyh coz aku yg naa sgt ke kajang dgn alasan , aku rinduu kajang )': memang aku riduu kajang tp bkn rinduuu naa incident sesama kau . maafkan aku ? hurmm )':

*kau tahuu taa aku sayangsss kau sgtsgt . kau salu naa penuhi permintaan aku . kau salu mengalah nan aku . kau salu bergurau nan aku . smpai cikgu skola taa mmpu control kau nan aku . today kite incident bersama n kau korbankn nyawa kau demi aku . baru aku tahuu erti kwn sebenar )': kau jgn give up tauu ! tahan sakit kau to .. kau kuatt ! aku caya weyh kau kuat !!!


Posted at 09:36 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hiii brahhh . Its me Beep . This is my new skin .

Super Hero
my superbb duperbb hero , i love you babyy

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Re-edit by : Cat Muahaha
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -