Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's Beep World . Click ; Dashboard | +Follow
you are mine
assalammualaikum ,

heyhey hoyhoy peeps :D how are you sayangss ? everything okay ? awak sume busy ke ? maap laa klu beep memaksa koang membaca entry beep kli neyh yeah :) cume naa berkongsi kebahagiaan nan awaa sbb awaa yg bace sume cite dlm blogg neyh , awaa secara officially half dr hidup kite sbb awaaa pembaca yg setia ! bg yg baru naa mula membaca tuh , tengss masok ke dalam blogg beep and klu naa tau sume kisah beep , please be my followers :D kite share cite sesamaa samaa eh sayangss ? muahaha .

picha di atas ? eh , sapa mamat sebelah aku neyh ? alaaa , sebok jeh naa bermanja nan saya eh ? nah kiss neyh , pi maen jauhh jauhh . shuuuuu shhhuuuu ~ HAHA ! gurau jeh laa biy . okay , ur name MOHD RAZIF RAHAMAD kan , sayangss ? saya terima tunangan Mohd Razif Rahamad dengan sebentuk cincin silver di jari beserta seutas gelang silver di kaki saya :D aww awww romantik nye kite neyh :') saya terharu awaaa ! mak , kaka kena buli nan razif ! tgk gamba kiri uh , dea suro kaka bukak mata luas-ii sbb mata kaka salu sepet time amek gamba . then gamba belah kanan pulak dea tenung muka kaka so kaka maluu laa mak -,-" jatuuh saham kaka cm neyh mak :D HAHA , tp dea yg plg kaka sayangs tau makk :')

tepat pukul 9 pagi saya bangun and bersiap naa g jumpa bakal tunang saya neyh (Y) sbb 24032012 bufday awaa kan biy ? so , saya naa kua g jumpa awaa and buad awaa hepy . smpai jeh saya ke destinasi , saya terus carik dea dulu ! awww sweetnye saya kan sbb saya nakal ! ajip kate : Ya Allah , kenapa laa aku bole jatuh cinta dgn gadis yg cantik comel tp nakal . kan kan  biy ? kite nakal sbb awaa :') awaa pndai amek aty kite ~ HAHA . lpas tgk wayang cite John Carter kena bahan sbb kite salaa sebut John Kete :') halaa halaaaa maluuu kena bahan dgn dea and kengkawan ! lpas tuuh singah lepak ke destinasi lain utk snapshot pulak :D byknye gamba kite kan sayangss and sweetness ? koang sume sporting and gileee :') then then kami naa ke Mc.D utk menjamu selera ptg selum pulang . makan makan and makan !

tepat pukul 12 malam , saya oang pertama wish birthday dea ! hapy birthday biy ! lepas kua jeh dari kete , awaa tarik kite and ajak jenjalan kan ? okay , ikot kn jeh laa awaa sbb besday awaa kan biy :D kite kua jenjalan tepi laut and awaa ajak kite duduk kat batu tepi pantai uh . wktu uh laa awaa berckp ckp and ckp . then tanpa sedari , awaa kua kan sebentuk kotak yg ad cincin and gelang kaki . time uh kite daa pandang tepi daa sbb maluu laa and naa nangis ! awaa kate awaa suka kn kite and now awaa na lamar kite :D im hapy for the surprises biy . memang taa laaa besday awaa tp kite yg dpt adiah kan ? pandai ehh plan sumenye dgn kengkawan awaa yeah ! awaa nakal laa biy tp kite sukaa awaa . okay fair ! kite sesamaa nakal kan ? meh meh tarik telinga sesamaa yeah -,-" muahaha ! pagi uh g tgk matahari terbit kat tepi pantai :D awaa ad kate "saya bwak awaa ke sini bukan naa tnjuk neyh tmpt saya n ex saya salu date tp naa tnjuk seluas lautan neyh so luas neyh laa cinta saya kat awaa" smbil awaa senyum n kiss pp kite :D awaa , i miss this moments !

utk ajip : heyhey my superb duperbbb hero ! i love you so badly until my last breath :D saya janji akan jaga hati awaa sbb saya sayang kan awaa :') awaa romantik sgt and caring sgt cme sometime awaa neyh nakal -,-" tarik telingaa awaaa tuh nati ! i love you moree and moree babe :) awaa bukan yg pertama tp awaa yg terakhir utk sayaa yeah ? hikhik . lots of love being ur girlfie :D eh salaa , tunang laaa . hikhiik .

tengkiu for reading my entries :D saya hapy skg . alhamdulilah Tuhan bg dea utk sayaa ~

Posted at 11:04 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hiii brahhh . Its me Beep . This is my new skin .

Super Hero
my superbb duperbb hero , i love you babyy

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Re-edit by : Cat Muahaha
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -