Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's Beep World . Click ; Dashboard | +Follow
nightmare

PLEASE SAYS THAT IS JUST NIGHTMARE !

awaa semua , tengkiu memasuki blogger.com saya lagy :') i'm very appreciate it and i really mean it !
for this entry , bib cumee naa share psal bib nan dea (Mohd Razif Rahamad) .
do you know what im gonna tell you ?
okayy , cepat laa amek pop corn and soft drink :D lepak makan smbil bace paper yg taa popular neyh !
HAHA . okayy , let's start our story ~!
in fact : bib nangis sbb mimpi neyh . bib harap ia cume mainan tido jeh laaa -,-" 

semlm bib stalker muka buku ajip neyh then tetiba naa bace msg dea nan wana so bib g open laa kat im tuh haaa . btw , sorry wanaa if aku bace perbualan koang . aku cumee na stalker sbb si ajip neyh jenis tanak btau mane silap aku so aku sukar naa tahuu kesilapan aku so how come to be de best for him ? so , i'm just open this account and reading it ! once again , im so sorry if perangai aku cm haram jadah . kau jgn amek aty sgt sbb aku bace nan senyum . aku taa anggap pape pum . aku hapy and terharu bile bace . even bnde tuh kecik bagi aku tp ia makan dalam utk ajip so aku seriously naa ubah pangai aku . aku cbe jd yg ajip naa . selme neyh ajip deam kan sume salaa aku , mane aku naa nmpak . yg dea tau "tapee , sye kefahaman" ! tuuh jeh laaa . mane taa panas aty aku . care dea mcm taa caring aku . datz y aku buad bnde yg sakit kan aty dea sbb aku naa sgt tgk dea maraa aku and jelas kn sumenyee . tp bile daa bace msg koang tuh , aku jd terharu . bru aku tahuu ajip neyh daa lame sabaa nan aku . 

dr fb aynaa pulak , aku bace and aku sgt laa happy . aku senyum bile bace sumenye :') koang tau nape ? aku taa pena sangke ade laki yg caring terhadap aku . alhamdulilah ! lakuu lagi aku neyh :D hahaha . pape pum , kau jgn risau aynaa sbb aku taa akn kecewakn ajip . aku tau kau engat aku playgirl but actualy tuh dulu jeh . tp dgn ajip , aku rase ade kelainan . kau sndri pum tau , neyh 1st time aku open relationship kat fb . selum neyh ade ex cine aku tp aku open juz kejap jeh sbb aku taa pk naa serious . but with ajip , aku serious . btw , tengkiu kenalkn aku nan dea and until now we still together .

yg aku kate kn nightmare neyh , amat laa menyedihkan aku ! sumpaa , aku tanak ia jd kenyataan !
ajip , awaa tahuu ta kite mmpi ape semlm ? kite mmpi kite kehilangan awaa . dlm mmpi kite awaa mintak putus dua kali just utk ex awaa yg dienne uh . awaa tanak kan kite . ape sbb pum kite taa engat smpai kite merayu kat kaki awaa :'( awaa , sye harap neyh taa akn terjadi ! sye terus tersedar dr tido lpas dpt mmpi mcm tuh :( Ya Allah , kate kan ini cume mainan tidur ! hurm . 
sye tahuu ape sbb saye bole dpt mmpi cm neyh ! mybe sbb lepas sye bace msg awaa semlm nan mbe awaa yg mengatakn ex awaa uh naa carik pasal nan kite so kite jd takot smpai dpt mmpi cm neyh :'( 
kite mungkin takut kehilangan awaa ! sumpa , sye dpt rasekn hidup sye kehilangan awaa dlm mmpi semlm sye neyh :( awaa kena paam perasaan kite k .

dah , sye sedih nan mmpi neyh . oang tua kate klu mmpi lepas isyak or wktu subuh mean ia akn terjadi :'( awaa ! sye mmpi wktu subuh pg td ~~ sye harap ia cume mainan . tolongg laa kate kan ia mainan !


Posted at 02:06 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hiii brahhh . Its me Beep . This is my new skin .

Super Hero
my superbb duperbb hero , i love you babyy

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Re-edit by : Cat Muahaha
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -