Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's Beep World . Click ; Dashboard | +Follow
this is life

PORT DICKSON WITH HIM :')
helo all <3 do you miss me ? yeahh , tengkiu rinduu saya :D muahahaaa . perasannye aku !
hey ladies and gentleman , here i am Noraziqah nak awaa sume jd saksi !
MOHD RAZIF RAHAMAD , will you marry me ? 
haha *okayy , aku bosan .
okay sayangss , entry kali nie "this is life" so ape yg bole koang agak bib akn pertaipkan disini ? 
pasal ajip ke or life bib or life kami due ? 
okayy , sudah semestinya kami berdua and kehidupan akn datang yeahh :D 
tengkiu membaca tanpa henti yeahh <3
gambar diatas --> tengkiu ajip spent time nan saya and melayan kerenah sayaa :D saya sayangssss awaa lbeyh ! seriously , cuti sem 2 selama dua bulan buad saya happy sgt sbb tiap mggu kite jmpe and spent time sesamaa <3 saya tahuu awaaa sayangss saya sbb awaa yg katakn nye ! dan , sye pum sangat laaa sayangggss akan awaa :) terima kasih yea datang ke dlm hidup sye dan buad sye happy sgt and rase disayangi :') i love you moreeee .
now , masenye kite ikot hala masing-ii . i mean berpisah for a while :') well sayangss , sye naa naek stdy daaa and awaa pum kemungkinan akan start ke Melaka utk bekerja kan ? Alhamdulilahh klu awaa da pk mase akn datang , babyy :) wlupon sye risau kite jauh and akn lagy susaa berjumpa , sye tetap taa akn ragui awaa and awaa pum samaa k jgn ragukan saya :D 
dulu kawan awaa salu ajak awaa keje tp awaa kate "tade life" sbb keje lebih dr 8 jam . 
Nope , sayangss ! klu naa berjaya , kite kena mula kn dr bwah and jgn terlalu gopoh utk terus berjaya . awaa kate tade life ? ape yg tade lifenye ? life awaa nan moto LC awaa ke ? sayangss , dunia makin maju so kite pum kena maju jugak auw . awaa makin dewasa biy . jgn kate tade life okayy sbb awaa pum daa join moto lame sgt and daa salu konvoi . sticker rempit ? pum pena ade kan wktu awaa maen corner -,-" sye sentiasa perhatikan awaa so sume pasal awaa sye tahuu ! kali nie , awaa kena pk mase akn dtg . 
Tinggalkn dunia remaja awaa , biy . Ape lagy yg awaa ta ckup ? awaa dah ade sye kan ? ke awaa taa puas lagi naa smart kan moto and gegirl tgk awaa jea ? taa payaa da awaa , awaa dah ade saya kan . taa perlu naa gode girl nan perangai awaa n gaya awaa da biy . sory sbb kekadang sye saluu maraa awaa tp awaa kena tahuu gak sye maraa awaa sbb sye sayangs awaa and sye pk mase depan awaa gak .
satu jea mampu sye ckp "wlupon one days awaa bkn milik sye , sye tetap akn tersenyum bahagia klu dpt tgk awaa berjaya" . saya janji akn hbskn belajar sye and awaa pum kne gak save duit dr skg okayy :)
saya akn selaluu berada dibelakang awaa utk tolak awaa terus bangun melangkah ke hadapan , okay !
trust me , babyy ! sye kat kolej nanti akn belajar and bkn enjoy or usha junio k :) PROMISE !
---> i love you so badly , babyy :) klu ade mase , kite akn jumpa okay ! sye janji nan awaa eh sayangss .



Posted at 22:02 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hiii brahhh . Its me Beep . This is my new skin .

Super Hero
my superbb duperbb hero , i love you babyy

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Re-edit by : Cat Muahaha
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -