Sweetness
THE SWEETNESS
Welcome. It's Beep World . Click ; Dashboard | +Follow
mental disorder
hey hey peeps :) How'r you today ? you look so great ! auuuuuwww :p
okaaayyy , lama jugak yea jarang hapdet diari awam saya nie :3 well , im so busy with my sem 4 . nak habis diploma nie , lagi laaa banyak assignment kan and kerja-ii final yg perlu disiapkan and im so tough with my schedule -,-" i have no time for my keding kepala besar :p hihi . 

Okayy peeps , today title bukan nak sweet-ii or what yaw tp title kali nie macam mental disorder but not me laaa yea :3 ada girl yg mental disorders sbb tengok relay saya dgn si kio nie open balik semalam . tetiba dia hantar kat wall saya this text :) 


peeps ! can you read it ? Okay let me re-reading for you yaw my beloved followers :) 
"Hallooo bib..sorry 2 say ok....I rase u ni memang takde pendirian hidup lha..macam2 u ckap kat razif....u hina dia....marah dia....maki dia..tudoh dia yg bukan-2....u belajar dah tinggi....tapi taa reti nak gunakan otak untuk berfikir....u ada akal lha..bukannya macam binatang....u ingat sesuatu relay 2 apa....macam mainan....senang-2 nk break off then back....jangan jadi macam budak sekokah lha....cubalah bersikap matang sikit....dulu u kata kat razif "dia dengan hidup dia,u dengan hidup u".....tapi kenapa nk menyemak lagi dalam hidup razif 2....terhegeh-2 kat dia....murah sangat diri u....malukan kaum HAWA je u ni bib.."

auuuuww auuuuuw ! dah macam buad karangan yaaw kamu nie bitch ? HAHA . nevemind , i tak kisah pum you nak cakap apa jea sbb nie hubungan i and i tahuu apa yg berlaku antara kami . one more things , i dah pernah naik blogg pasal i minta maap kat ajip dgn sikap i and dia memang tetap tanak lepaskan i and this girl ada masalah mental disorder sampaikan tetiba nak guna rude words kat i -,-" kau suka ajipp ke ?

rasa mcm dah penat laaa dgn semua dugaan nie . lagi nak dekat dgn annovesary , lagi banyak pulak girl yg cuba nak hancurkan hubungan kami -,-" sometimes i terfikir jugak , mcm mana girl-ii nie semua bole menaruh harapan sgt kat ajipp nie ? ke ajipp mmg jenis bagi harapan kat doang ? haih . Pening pening -,-" anyway , aku nie taa berminat nak gaduh pasal lelaki tp please mind your words . well , ayat kau dah mcm kau tengah kecewa sbb aku getback dgn ajipp ? furthermore , aku dgn ajipp nie mmg dah lama ad relay just aku hide sbb malas nak show off and baru aku buka relay tuh kau dah heboh mcm kau mati laki weh -,-" okayy malas nak gaduh . bye .

Thanks for reading yaaw my dearest followers :) and also thanks sbb selaly bagi advice and support kat saya :)



Posted at 07:27 | 0 comments

|
say hai
Facebook | Twitter
Hiii brahhh . Its me Beep . This is my new skin .

Super Hero
my superbb duperbb hero , i love you babyy

Navigation

About Links Entries


Credits
Penat-lelah by : Speaking Bunny
Basecode by : Alia L.Joe's
Re-edit by : Cat Muahaha
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google

- END -